سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمل خرده بار به باکو

باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان است. این شهر که در دهه اخیر از نظر تجاری بسیار فعال شده، با بسیاری از کشورها روابط حسنه دارد و به مبادله اقلام گوناگون کالایی می پردازد. در چنین شرایطی و علی رغم نبود روابط سیاسی مثبت بین تهران و باکو، بسیاری از تجار ایرانی نیز سعی داشته اند در این شهر سرمایه گذاری های کلان انجام داده و به مبادله بسیاری از دسته های کالایی بین ایران و باکو بپردازند. در این مطلب می خواهیم در خصوص حمل خرده بار به باکو صحبت کنیم. با ما همراه باشید!

ارسال بار به باکو از راه زمینی

ارسال بار به باکو در ایران بیشتر از راه زمینی انجام می شود. چرا که ایران و جمهوری آذربایجان مرزهای مشترک دارند و بسیار نزدیک به هم می باشند. از همین رو شرکت های حمل بار به باکو بیشتر بار مشتریان را از راه زمینی ارسال می کنند. اینگونه هم هزینه حمل بار و خرده بار برای مشتریان بسیار ارزان تر درمی آید. و هم بار به صورت ایمن تری حمل شده و احتمال ایجاد خسارت به نازل ترین حالت خود می رسد.

شرکت های زیادی در ایران در کار حمل خرده بار به باکو هستند. یکی از این شرکت ها که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، گونش یولی یا گونش کارگو می باشد. این شرکت کلیه خدمات ارسال خرده بار به باکو را با مناسب ترین قیمت ها برای مشتریان خود انجام می دهد. از طرفی با توجه به تجربه کاری که گونش کارگو دارد، می تواند صفر تا صد خدمات گمرکی و ترخیص بار را برای شما عزیزان انجام داده و خیال شما را از این بابت راحت می کند.

هزینه حمل خرده بار به باکو

حمل خرده بار به باکو هزینه یا تعرفه مشخصی دارد که از سوی اتحادیه مشخص می شود. بسیاری از شرکت ها در ایران در زمینه ارسال بار به باکو کار می کنند که تعرفه های به خصوصی برای انجام خدمات حمل بار به باکو دارند. پیش از بستن قرارداد حتما تحقیقات کافی را انجام داده و با شرکتی همکاری کنید که با نرخ های قانونی و مقرون به صرفه کار می کند.