سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت حمل بار به باکو

قیمت حمل بار به باکو شاید مهم ترین نکته ای است که مشتریان می خواهند در مورد آن بدانند. در کل ارسال بار به باکو سرویسی است که بسیاری از مردم به دنبال دریافت آن هستند. باکو همسایه شمالی ایران بوده و از همین جهت بسیاری از مشتریان می خواهند بارهای مختلف مسکونی، تجاری یا صنعتی را به سمت آن ارسال نمایند. از همین رو می خواهند بدانند قیمت ارسال بار مدنظرشان به باکو در چه رنجی است. در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا همه چیز را در این زمینه با شما در میان بگذاریم.

فاکتورهای تعیین کننده در قیمت حمل بار به باکو

قیمت حمل بار به باکو همچون هر سرویس حمل بار دیگری، متاثر از یک سری فاکتورهای مشابه است که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم. با ما همراه باشید!

1- نوع بار، وزن و حجم بار شما:

اینکه شما چه باری را به سمت باکو روانه می سازید، در تعیین نرخ هزینه ارسال بار به باکو بسیار اهمیت دارد. این که این بار شخصی است، تجاری و یا صنعتی و اینکه وزن و حجم آن چقدر است، تعیین می کند که شما بهتر است از چه نوع ماشینی برای این کار استفاده کنید. هر چه بار شما سنگین تر باشد، طبیعتا نیازمند به یک ماشین سنگین تر برای حمل بوده و در نتیجه روی قیمت حمل بار به باکو تاثیر می گذارد. در خصوص حجم بار نیز همین است. هر چه بار شما حجیم تر باشد، یعنی حجم بیشتری را از ماشین باربری اشغال می کند. در نتیجه نرخ کرایه برای شما بالاتر خواهد رفت.

2- نوع ماشین باربری:

همانطور که گفتیم، نوع ماشینی که برای حمل بار انتخاب می کنید، بر روی قیمت حمل بار به باکو تاثیر گذار است. هر چه این ماشین، سنگین تر و بزرکتر باشد، طبیعتا نرخ کرایه حمل بار شما به باکو نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین یکی از خدماتی که شرکت باربری بایستی به شما ارائه دهد، این است که بر اساس نوع بار شما و وزن یا حجم آن، ماشینی را انتخاب کند که مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما باشد. بنابراین حتما از باربری بخواهید که در این زمینه به شما مشاوره رایگان ارائه دهد.

3- صدور بارنامه و بیمه نامه بار:

شما هر باری را که بخواهید به باکو یا کشور دیگر ارسال کنید، بایستی برای آن بیمه نامه بین المللی معتبر و بیمه نامه صادر کنید. بارنامه همان قرارداد شما با شرکت حمل بار است. که مشخص می کند شما باری را با مشخصات موجود برای حمل از نقطه A به نقطه B به صورت موقت به شرکت باربری فلان واگذار کرده اید. از طرف دیگر بیمه نامه نیز سندی است که از امنیت بار شما در زمان حمل حفاظت می کند. یعنی چنانچه هر اتفاقی برای بارتان در حین حمل بیفتد، خسارات احتمالی را بیمه جبران می کند. این موارد هر یک به نوبه خود بر روی قیمت حمل بار به باکو تاثیر می گذارند. اما دقت کنید که هر دو در حمل بار بین المللی برای شم واجب هستند!